donderdag 22 september 2011

Maak je eigen (kleurrijke) plantenbakken

Maak je eigen (kleurrijke) planten bakken.

Hoi, ik ben het zusje van Joost, Marit, soms doe ik ook een bericht plaatsen ik probeer het net zo te doen als mijn broer. Maar dit idee heb ik uitgewerkt.

Benodigdheden:
  • Lege shampoo flessen
  • schaar
  • grond, aarde
  • zaadjes of planten
Hoe maak je het nou?

  1. Pak de shampoofles, probeer de dop los te halen en knip hem open tot de knik (als jou fles geen knik heeft tot ongeveer na de dop).
  2. Doe er grond in.
  3. En gooi en nu zaadjes of de bloemetjes erin (als je zaadjes hebt ga door naar stap 4, de rest mag door naar stap 5).
  4. Nu moet je nog een half dunne laag aarde er nog overheen doen zodat je geen enkel zaadje meer ziet.
  5. Nu moet je ze minimaal 2x per week water geven anders groeien ze niet of verleppen ze.
Volgende keer gaat mijn broer weer aan de gang met een gratis website dus dat wordt wel een leuk berichtje.

-XXX- Marit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten